melodifestivalen 2008 del 2

40340-2261
BABE

tänkte göra som jag gjorde
förra veckan.
kommentera alla låtarna, here we go:

ola - jag smälter! låten var faktiskt bra. låter ganska mycket som allt annat han gjort, men helt okej!
ola, ring mig om du läser detta.  eller maila.. adressen står högst upp på sidan.

lasse lindh  - sjukt mysig röst och sjukt otippad artist i detta sammanhanget. skön låt tycker jag! men jag gillar ju honom sen innan. kanske därför?

the nicole - söt klänning, men hon matchar de med fula vita stövlar. kläderna var så mycket roligare än låten, därför är det dem jag kommenterar. ronja rövardotter-audition? borka borka..

alexander schöld - snygg i förspelet, men sen blev han emo. lite söt ändå. vad mysigt med så många söta killar ikväll :D känns lite som jumper. I like! gammal fame factory-kille va?

rongedal - ola salo going 50? ..x2! ganska bra låt som låter väldigt mycket som en annan.. kommer inte på vilken - hjälp mig?
sanna nielsen - tack sanna för att du lämnat de hemska svenska låtarna bakom dig. för en gångs skull förtjänar du din framgång i melodifestivalsammanhang!

andra generationen - kebabpizza.. herregud. det värsta är att.. jag gillar den!

johnson och häggkvist  - hoppla, en blond carola.. vad fint! låten då? ja, den är ju inte dålig.. men inte superbra? går väl ändå vidare. bara för att dom är dom.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Usch, jag tyckte Rongedals låt lät som Mikas Grace Kelly. Bara en skillnad: Grace Kelly är bra ;)

2008-02-17 @ 04:36:01
Postat av: Sara

Rongedal var ju exakt kopia av Scissor sisters :D

Postat av: dannjella

Rongedal är en blanding i musikröst med mika och sättet att framför låten på är sciossor sisters. jag gillade den.

2008-02-18 @ 15:30:08
URL: http://vjykort.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback