melodifestivalen 2008 del 1

image2237
yeah, då var alla artisterna klara med sina framträdande. 
det var inte mycket att hänga i julgranen tycker jag! 
här kommer lite kommentarer om melodierna; 

e-type & the poodles - kan vara det bästa jag hört från e-type.. men still - det är e-type. inte bra alltså. 
face 84 - herregud. vilken dålig sångerska. och vilken dålig låt! 
velvet - déjà vu, väldigt originell titel. näe, inget bra det heller! 
brandur - ganska platt ballad. håller ändå aldrig. 
michael michailoff - låter mycket som en annan låt och känns väldigt andreas johnsson-klämkäckt.
amy diamond - kvällens bästa bidrag enligt mig. lite chockerande kanske. synd att hon fortfarande ser ut att vara 12 år.
suzzie tapper - är det ett skämt?! hon var inte ens bra i eftersnacket! usch!
christer sjögren - riktigt dålig låt som dessvärre sätter sig stenhårt på tungan direkt.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Riktigt besviken på Melodifestivalen detta året... Ioförsig, första delfinalen, men ändån!

Postat av: Sandy

haha jag har tillä'gnat ett blogginlägg åt din ära! slå på trissor

2008-02-09 @ 23:03:21
URL: http://sandyarfashion.blogg.se
Postat av: mill

Håller helt med dig förutom Suzzie Tappers låt som jag tycker var superbra...hennes mörka lite hesa kraftfulla röst är bara jättebra och låten var härlig men det förhöjs väl av att man vet att hon har parkinson och att hon sjöng till sin man :/
Hoppas helgen varit bra!?

2008-02-10 @ 13:22:43
URL: http://[email protected]
Postat av: Hanna

Face 84:s låt lät som en cover på en annan låt. Fast med annan text. Dåligt var det iallafall.

2008-02-10 @ 18:53:01
URL: http://hannafialotta.blogg.se
Postat av: mikaela

emelie: ja, det kan förhoppningsvis bara bli bättre ;D

sandy: slå på trissor! ;D

mill: hade ingen aning om det där med hennes man och parkinsson, kanske därför jag inte tyckte den var bra?

hanna: kanske det gjorde.. tänkte jag faktiskt inte på.

2008-02-10 @ 22:47:10
URL: http://kela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback