top model sthlm

image1479igår var det premiär för top model sthlm.
har aldrig följt något top modelprogram utan bara tittat då och då.
detta ska jag nog följa har jag bestämt mig för! :]
favoriten är nog pia här på bilden intill.
gillade även den rödhåriga
malin och hon den überlånga blonda med luggen som jag inte kommer ihåg vad hon heter!

klarar inte riktigt av vendela (programledaren) och 15-åringen verkade ha en sjukt överlägsen attityd så det var tur att hon inte gick vidare.

bilder från tv3.se

Kommentarer
Postat av: elin

Huh.. tur att inte hon som knallade in i solglasögon och vita minishorts med rött hår gick vidare... :P

Postat av: mikaela

elin: haha, jag tyckte hon var ganska fräck! men om hon hade gått vidare hade jag nog tyckt att hon var ganska jobbig efter ett tag. jobbig röst hade hon i alla fall!

2007-09-13 @ 22:23:26
URL: http://kela.blogg.se
Postat av: Nina

brukar missa det där jag med..
men nu ska ja komma ihåg att kika på det :D

2007-09-14 @ 19:29:36
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback