vinnaren är dragen!

tävlingen är avslutad och vinnaren är dragen.
eftersom jag inte ville låta någon personlig åsikt spela in och för att alla skulle ha samma chans så körde jag den gamla hederliga; la alla namnen i en skål och drog sen en lapp.

grattis till irena som lämnade bidraget;

jag kommer definitvt att skippa färgade strumpbyxor, tycker att de är mer passande på en femåring än en 23-åring. Jag kommer även att skippa babushka sjalarna, så de ryska tanterna får behålla sina sjalar för min del.

maila mig din adress så snabbt som möjligt!


tävlingen gick ju ut på att dissa trender och här är trenderna ni dissade:

- färgade strumpbyxor
- skinnhandskar och skinnklänning
- basker
- ridbyxan
- lady-trenden (pennkjol, figursydda kappor & söta blusar)
- skinntrenden (för djurens skull)
- knästrumpor
- metallic-leggings
- babushkasjalarna
- lackleggings
- skinnbyxor
- höga, utsvängda illblå jeans


personligen håller jag med om färgglada strumpbyxor och får även lägga till torgvantarna. det är ingenting för mig, men kan vara fint på andra! de höga superutsvängda jeansen har jag också svårt för.

PS. tack så jättemycket Chiconline för sponsringen av priset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback