top model sthlm update

jag fick en kommentar om att jag borde skriva om top model på söndagar istället för onsdagar eftersom folk kanske missar programmet och då ser reprisen på söndagen. då är det ju inte så kul att komma in här och läsa vem som åker ut osv.
bra kommentar tycker jag! det borde jag tänkt på innan!
så från och med nu skriver jag om det EFTER reprisen istället! :]

i denna veckans avsnitt åkte två personer ut! både nadia och daniella. nadia var rätt tyckte jag, men daniella har gjort många bra bilder så jag tyckte inte att hon förtjänade att åka ut.
margarita har jag börjat tycka om! ni som följt mina updates sen början vet att hon har varit mitt hatobjekt! men nu har jag börjat inse hur jävla (ursäkta svordomen) bra hon gör sig på bild.
kolla på bilden här i inlägget bara..


ps. kan wendela lägga av med sina "what-so-ever" ?!

bild från tv3.se

Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Jag gillar inte den svenska versionen.

Postat av: mikaela

angelicas closet: jag tycker det är kul att titta på det. har inte sett så mycket av amerikanska så jag kan inte jämföra.

2007-10-29 @ 12:56:45
URL: http://kela.blogg.se
Postat av: nad

vendela är sär, jag stör mig nåt så otroligt på henne! aaaaaah. jag fattar inte varför dom ska härma den amerikanske versionen i alla program dom gör om till svenska, varför inte bara göra det till något "eget" liksom? sjukt störigt... dom har ju till och med tagit in en engelsk domare som påminner om nigel. värt. och det känns som vendela säger grejer bara för att tyra banks har sagt det, men det passar liksom inte in i sammahanget, hon bara säger det för att säga det liksom. åååååååååååh döda

2007-10-29 @ 14:34:49
Postat av: mikaela

nad: hehe, ja, jag stör mig också på henne!

2007-10-29 @ 17:08:52
URL: http://kela.blogg.se
Postat av: natalie

jage håller helt och hållet med nad! hon är ju fan patetisk, och hela programmet blir bara en dålig version av det amerikanska, som för övrigt är hur bra som helst!

2007-10-31 @ 14:19:38
URL: http://strawberrylime.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback