video fixat!

40340-2024
efter många försök har jag nu lyckats fixa in en video på min ipod! :]
så medan jag åker till kristianstad ska jag se förra veckans grey's anatomy. det var bättre ljud och kvalité än jag trodde det skulle vara. går definitivt att se på! :]
hoppas att jag klarar av att se det utan att det dyker upp för mycket minnen bara! försökte förra helgen, men det gick inte.
åh, vad glad jag är! :]
jag är inte så jättemycket en mp3-person, men att se film/serier när man reser.. wohow, kan det bli bättre!?

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag kommer ihåg vilket problem jag hade att få in videos i min ipod. Vilket program använde du för arr göra dom till mp4? mitt gamla har gått ut :/

Postat av: mikaela

anna: det heter WinAVI MP4 Converter. Men man måste ha crack till det.. det är också sånt provprogram annars!

2007-11-17 @ 15:17:16
URL: http://kela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback