melodifestivalen

hela helgen spenderar jag hos pojkvännen - därav lite bloggande.
men i veckan kommer det nog att bli mer när jag får hem diverse paket och så! :]

i fredags tittade vi på "se upp för dårarna" på bio. den var jättebra, tyckte jag! kommer snart att skriva en recension på
kax.

och igår var det melodifestivalen! jag kan inte säga att jag tyckte att fel låt vann, för jag har ju länge tyckt att the ark's låt varit superbra. och det tycker jag fortfarande. men igår under finalen började jag gilla måns mer och mer och mer och mer! aaah, han är sååå bra och SÅÅÅ snygg!
hans låt kommer ju säkert bli en riktigt sommardänga i vilket fall som helst..
det ska hur som helst bli kul att se hur det går för the ark i helsingfors!

40340-885

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback