nya böcker

40340-99240340-991

igår på praktiken hade jag fått två böcker skickade till mig som jag ska läsa och recensera.
de skamlösa - som jag har börjat läsa, och den verkar absolut vara min stil av bok (som gillar denise rudberg osv.), men jag kan inte säga så mycket om den för jag har bara läst 20 sidor ungefär.
heartbreak hotel - har jag inte börjat läsa alls, men den verkar också bra - om än lite mognare än de skamlösa.

men just nu hinner jag inte läsa mycket annat än du & jag i trafiken. :/
tråkigt, men jag måste ju träna!

Kommentarer
Postat av: Style By Anna

Aah jag älskar denise rudbergs böcker :) berätta gärna om den är bra så kanske den kan passa mig också :)

Postat av: mikaela

anna: jepp, det kommer jag att göra! :]

2007-04-14 @ 11:04:11
URL: http://kela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback