trött

alltså kära vänner - jag är så trött!
vet inte om det beror på mörkare tider eller om det helt enkelt beror på att helgen blev jäkligt intensiv.
i fredags träffade jag älskade emelie. vi satt och åt tacos och kollade på idol när vi helt plötsligt bestämde oss för att åka in till stan och ta ett glas vin. det slutade med att vi tog en taxi hem klockan fem på morgonen.
i lördags åkte jag vidare till satti. vi såg veronica maggio på kb i malmö och efter det blev det ännu en lång utgång.
upp tidigt i söndags eftersom vi skulle till ullared tillsammans med 500 000 andra. fyfan, åk aldrig dit trött och bakis säger jag bara.
men hur som helst - jag hade en sjukt bra helg, så det är värt att vara lite trött nu. ska prova att gå och lägga mig nu och se om jag kan sova ikapp lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback