h&m

idag har det varit helt fantastiskt väder i skåne. var först och fikade och sen satte vi oss på linnet och beas balkong och drack cider i solen. satt i leggings och kortärmat och det var riktigt varmt! hoppas på fler såna dagar nu när jag är ledig!

men över till det jag skulle skriva om. när jag var i stockholm gick jag och klämde på den här klänningen flera gånger, men eftersom jag inte gillar att ha bara armar så har det inte blivit något köp. men det får bli ett köptips till er läsare! :] ska göra lite situps och armhävningar nu så kanske man får snygga armar en vacker dag!


Kommentarer
Postat av: emelie

min favvo:) kanske blir denna i påskpresent till mig själv...

2010-03-26 @ 11:49:24
Postat av: mika

emelie: ja ja ja! tycker du ska köpa den :)

Postat av: klara

Jag har den svarta, riktigt läcker!

Du har jättefina armar kvinna, köp den till dig själv! :)

2010-03-26 @ 18:58:21
URL: http://forklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback