i'll be back


pic:
jak & jil
det här suger, i know.
har ingen riktigt bra förklaring heller. har haft deadline på ett arbete idag, så jag skyller ändå på det. ska bättra mig!

igår började verkligheten igen efter fem veckors ledigt. kan inte fatta hur snabbt tiden gick. har haft en underbar sommar i alla fall och jag hoppas att hösten blir lika bra!
imorgon ska jag på en intervju på ett jobb som jag verkligen verkligen vill ha. så håll era tummar är ni snälla!
längtar efter att få börja jobba och tjäna pengar. livet som student är föga spännande när det gäller den ekonomiska biten.

Kommentarer
Postat av: Stina

Håller tummarna allt vad jag förmår.

2010-08-11 @ 10:57:09
Postat av: Martina

tycker det är tråkigt när du inte bloggar! :/

men jag håller tummarna ändå ;)

Postat av: Tro på dig själv. Kram

2010-08-11 @ 15:59:08
Postat av: Mormor

Tro på dig själv och får du det inte får du ett ännu bättre.

2010-08-11 @ 16:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback