tack pappa!

titta vad snäll min pappa är!
han köpte dessa bootsen till mig när han körde förbi en skopunkten på väg hem från linköping i fredags!
dom är superfina och passar perfekt! 399:- kostar dom. skynda fynda om du vill ha ett par, för de är nog rätt så eftertraktade!

idag har jag förresten haft min andra tenta på den här utbildningen och det gick jättebra.
nu är det bara dags att börja plugga inför den tredje som kommer att vara i företagsekonomi och inträffar på torsdag. den kommer nog inte att vara lika lätt!
nej, nu ska jag byta om och sticka på spinningpass (ja, ni läste rätt) som emelie i min klass håller i. :]
ha en fin måndagkväll!

Kommentarer
Postat av: S

ja, dom ser nästan exakt likadana ut som mina från förra året! fast då var de inte så poppis så då såldes dom ut billigt på rean, fynd! :P

2009-10-05 @ 18:40:47
Postat av: Johanna

oh, supersnygga!

Postat av: Lollo

åh så snygga!

2009-10-06 @ 11:40:39
URL: http://www.confessionsbyme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback