last night

tack för igår, girls!
jag, lisa och emelie började med att äta thai och dricka vin hemma hos mig och sen åkte vi in till halmstad.
dansade loss på mårtenson till stängning. roligast var sista timmen - när hon var fem i tre säger dom i mikrofonen att vi vrider tillbaka klockan och har öppet en timme till!
innan vi gick och dansade dealade vi till oss ett hotellrum, så när det var dags att gå hem gick vi bara upp på rummet och härjade.
har typ tusen filmer som jag skulle vilja visa för er, men jag ska försöka klippa ihop dom på något sätt.
här kommer i alla fall lite bilder!

Kommentarer
Postat av: emelie

jag glömde mitt halsband bland alla täcken i sängen :(

Postat av: mika

emelie: nej :/ men ring dit och be dom skicka det :)

2009-10-26 @ 20:06:29
URL: http://kela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback