söndag

blir sängdags väldigt tidigt idag. dels blev det ju inte så många timmars sömn inatt, och imorgon börjar jag klockan 7 (!!). jag har inte börjat så tidigt en enda gång sen jag började på eniro, så det blir en ny upplevelse.
efter jobbet sticker jag hem till mams och på tisdag har jag äntligen frisörtid.

men det jag skulle komma till..
nu när jag kom hem ringde min mobil. det var från ett jobb jag sökte samma dag som vi fick reda på att eniro skulle lägga ner.
ett jobb som jag skulle tycka var superkul, men det var bara på 30% till en början, så jag kommer bara kunna ta det ifall det går att kombinera med eniro.
men vi får se, det är många pusselbitar som ska klaffa. vi ska träffas på fredag i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback