min helg

oj, vad dåligt det har blivit på bloggfronten nu!
får väl blogga lite om helgen.
i fredags åkte jag alltså till svalöv och tog det bara lugnt. gick och la mig redan vid 23.

i lördags tog jag bilen tidigt på morgonen och körde till skurup.
gps:en var inställd så att jag skulle hitta, men tror ni inte att den dog halvvägs eller!?
jag hittade fram till skurup i alla fall och sen fick jag igång manicken igen så att jag hittade fram till skolan.

testerna gick väl sådär.
fortfarande mycket på allmänbildningen som jag inte kunde, men man får ju hjärnsläpp när man sitter där också!
hade man bara fått tre alternativ att välja på så hade jag nog fått många fler rätt, men när man ska skriva fritt så låser det sig.

när jag var klar tog jag mig tillbaka till svalöv där det vankades konfirmationsfirande.

i gårkväll kom S hit och drack vin framför melodifestivalen. den gick väl sådär? eller?

idag är det söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback