min onsdag

helloooou!
lång dag idag. började klockan åtta imorse och jobbade fram till halv tolv. mötte upp S och käkade lunch på ebbas.
därefter sprang vi i butiker och jag gick loss lite på h&m. tror inte att jag orkar fota det idag, men lovar att göra det imorgon!
när vi gått igenom alla butiker satte vi oss på kärnantrappan med varsin frapino från espresso house.
kom tillbaka till jobb och jobbade till sju.

jiss kom till mig när jag hade slutat och nu har vi nästan precis kommit hem från en tur på mcdonalds.
tänkte slänga på den sista filmen av dom jag hyrde i söndags - my best friend's girl.
ledig imorgon!

just det. en sak till som jag skulle skriva om.
när jag satt på tåget idag så såg jag ett ganska ungt par med sina två döttrar. pappan var så himla gullig mot den äldsta dottern och satt och mös med henne. samtidigt så kärleksfull mot sin fru (ja, dom hade likadana guldiga ringar på sina ringfingrar). jag lider av sån babyfeber just nu. längtar verkligen till den dagen jag har hittat en kille jag älskar och väntar ett barn tillsammans med denne. mer barnsjuk blir man ju när man ser
stina lee med sin växande mage också! åh, så fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback