en kväll i juni

pic:
jiss
lillan köpte en svart långgklänning från gina tricot igår efter att jag hittat den till henne.
nu är det ju bara så att jag vill ha den själv också. kollade efter den här i stan idag, men den fanns inte.
mams ska upp till paps i göteborg i helgen så hon får kolla efter den till mig där!

idag har jag och S ätit pizza och druckit cider på en solig uteservering. sen satte vi oss en stund på gräset för att smälta maten och vänta på bussen. så himla mysigt!
nu har jag gjort fruktsallad och tänkte slänga på senaste wallanderfilmen.

annat skoj jag har roat mig med är att ha gått igenom min blivande klasslista och spanat in dom på facebook.
ska bli så spännande att börja den 31 augusti!

ps. åh, såg ni månsbaby när han sjöng en kväll i juni på allsång? min favvokille och min favvolåt.

Kommentarer
Postat av: Passepartout

Fin bild!

Postat av: Nathalie

Jag pratade med min kompis om boende i Båstad, hon hade fått det genom blocket på annons men hon sa att det fanns en lista (eller i alla fall när hon var där) som man kunde se vad som var ledigt, typ på ica! Vet inte om du hittat boende än?

2009-06-24 @ 14:43:27
Postat av: sanna

svar: bra att du gilla infon :

2009-06-24 @ 20:01:29
URL: http://sannaknows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback