second update

sådärja. nu har man kommit åt internet igen.
dagarna går i samma stil. frukost, poolen, after-pool, kortspel,
igår var vi dock på en båtutflykt och fick superäcklig mat, men när vi hade hoppat av tog vi varsin cheeseburgare, haha!

idag fick jag reda på att jag inte kommit in på utbildningen jag sökt på gbg universitet. kom som 19:e reserv, så det var väl tur att jag bestämt mig för båstad. sen vet jag inte alls hur bra/dåligt 19:e reserv är. jag hade iaf kommit in på andrahandsvalet i jönköping. men det är uteslutet.

nu ska jag försöka uppdatera mig via bloggar lite.
puss!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

19 reserv är sjukt bra. jag var 250 reserv på modevetenskap förra året vid första antagningen och jag kom in :) fast det är klart det beror väl på vad man sökt

Postat av: Mormor

Trevligt att höra av Dig hoppas allt är väl med mamma, pappa och jessi oxå, hälsa dom.

Kram

2009-07-12 @ 22:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback