inte en dag för tidigt

här kommer de utlovade bilderna på det jag köpte i göteborg. ledsen att det dröjde så!

sjukt skön kofta från gina tricot. var så skön att jag var tvungen att köpa den i en färg till, den kommer ni att se i dagens i nästa inlägg!

fasen vad länge jag trånat efter denna. nu slog jag till trots att 599 kr brände i plånboken.
men vilket bra köp då. riktig killmagnet. ;]

nudefärgad tunika från gina tricot. finare irl. of course. ;]

t-shirt från h&m herr. ska sy upp ärmarna på den och sen använda den till kjol. älskar färgen!

de hallonröda ballerinaskorna från MQ har jag också velat köpa länge, men har tvekat eftersom jag känt att 400 är ganska mycket för ett par enkla ballerinor, men på halva priset slog jag till! skulle köpt ett par svarta också..

Kommentarer
Postat av: cornelia

snygg paljett kofta! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback