hemma

hemma igen.
jag hade lagt in någon bild om det inte varit för att min kamera dog efter att jag hade tagit två bilder i fredags.
så alex fick stå för fotandet. får väl bilderna av henne så småningom.
alex fick köra hem idag eftersom hon var nyktrast igår (hör och häpna va?!). satt på helspänn ett tag i början, men väl ute på stora motorvägen gick det bra. :]
tog ett stopp på max i halmstad innan vi åkte hem.

när jag skulle köra hem från mamma och pappa innan ikväll så hade jag nära döden upplevelse nr 2.
kom två bilar emot mig (den ena i min fil alltså) i typ 120. så jag fick väja ut i vägkanten så mycket som det bara gick.
blev så sjukt chockad.

imorgon efter jobb ska jag fota mina inköp från götet.
godnatt babies.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback