ännu en sammanfattning

1. gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
ja, jag har flyttat till ett eget hem och blev inbjuden till veckorevyns bloggala!

2. höll du några av dina nyårslöften?
jag hade nog inga.

3. blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nej.

4. dog någon som stod dig nära?
nej.

5. vilka länder besökte du?
grekland & italien.


6. är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
jag vill bli kär.

7. vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
tror inte det finns något speciellt. 9 november kanske. när jag sov själv i min lägenhet för första gången.

8. vad var din största framgång 2008?
fick ett ganska bra jobb på eniro. bloggen har fått lite fler besökare, och man blir bjuden på en del events. tyvärr finns det inte möjlighet att gå på så många av dom.

9. största misstaget?
as.

10. har du varit sjuk eller skadat dig?
hade halsfluss i somras.

11. bästa köpet?
acne pistols och louis vuitton-väskan.

12. vad spenderade du mest pengar på?
pistol-stövlarna, tror jag!

13. gjorde någonting dig riktigt glad?
ja, fina dagar med mina vänner.

14. vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
the killers - human.

15. var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
gladare. har varit ett bra år som singel och ju längre tid jag varit det desto mer inser jag att jag och C inte var rätt.

16. vad önskar du att du gjort mer?
fler mysiga sommarkvällar, och vinterkvällar för den delen! besökt fler ställen. detta året kör vi?

17. vad önskar du att du gjort mindre?
inget speciellt.

18. hur tillbringade du julen?
med familjen. hos mormor på julafton och på annandagen åkte vi upp till göteborg och träffade släkten där.

19. blev du kär i år?
njae....

20. hur många one night stands?
den frågan hör inte hemma här tycker jag. :P

21. favoritprogram på TV?
gossip girl, 90210.

22. hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
nej.

23. bästa boken du läste i år?
åse av denise rudberg. det är nog faktiskt typ den enda jag läst! bättring på den fronten!

24. största musikaliska upptäckten?
ingen.

25. något du önskade dig och fick?
weekend till stockholm, en bloggdator & en symaskin.

26. något du önskade dig men inte fick?
en fin man.

27. årets bästa film?
twilight.

28. vad gjorde du på din födelsedag 2008?
fyllde ju 20. så det var massa släktingar här som firade mig, och på kvällen var det utgång med mina vänner!

29. finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
lite mer resor.

30. hur skulle du beskriva din stil år 2008?
min stil känns som min egen stil, blandat med en del trender. så är det väl alltid, inte bara 2008.

31. vad fick dig att må bra?
vänner, familj och lära mig att bo själv.

32. vilken kändis var du mest sugen på?
jude law - alltid. i år även ed westwick och robert pattinson.

33. vem saknade du?
någon vän som man inte träffar så ofta längre..

34. de bästa nya människorna du träffade?
lite ont om nya kontakter detta året.


Kommentarer
Postat av: jiss

spenderade du mest pengar på stövlarna? inte på din lägenhet då?



ps. ändra aldrig till din adress på min dator när man ska kommentera!

Postat av: mika

jiss: ja, det är klart. tänkte inte på det :P

2009-01-02 @ 10:35:28
URL: http://kela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback