one night in bangkok

kvar i bangkok ännu. men imorgonbitti ska vi åka vidare till ban phe.
har varit och kollat på tempel och palats idag. man fick inte ha korta byxor/kjolar så vi fick hyra någon sjukt grann sarong utanför. bilder kommer kanske på det så småningom. ingen vacker syn dock! :P

har även besökt ett shoppingmall, men det var väl inte jättemycket att hurra för.
hittade dock converse för under 200 kronor och syrran köpte ett par solbrillor till mig eftersom hon tagit sönder mina.

saknar er där hemma!

Kommentarer
Postat av: S

jag saknar dig jag hoppas du saknar mig!!

Nu ska jag se om kladdkakan blev god!

Postat av: mormor

Ha det så himla bra och hälsa familjen.

Kram

2009-02-10 @ 01:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback