bored

sorry for no blogging yesterday!
var helt död när jag kom hem.
nu sitter jag på jobb igen. fortfarande död.
alltså jag är så oengagerad just nu känner jag.. är verkligen välbehövligt med två veckors semester.
hoppas att man kommer tillbaka med nya krafter efter det.

hatar mig själv för att jag blir så lätt uttråkad.
det gäller allt; jobb, träning, livet.
får panik i slutet av dagarna på jobb för att jag bara suttit stilla och gjort samma sak hela dagen.

men som sagt.. förhoppningsvis kommer jag hem med nya krafter från thailand!
nu är det dags att köra igång.
efter jobb blir det gymmet en sväng.

Kommentarer
Postat av: Mia

Oj, ska du till Thailand? Nice :)

Postat av: Lollo

åh thailand hade varit en dröm nu!

2009-02-04 @ 21:30:43
URL: http://confessionsbyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback