2009 - året som gått

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? började min eftergymnasiala utbildning vilket känns riktigt bra!
2. Höll du några av dina nyårslöften? hade inga nyårslöften direkt.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nej.
4. Dog någon som stod dig nära? vår hamster charlie kitson.
5. Vilka länder besökte du? thailand, kroatien, danmark, tyskland
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? fler roliga resor kanske.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 30 augusti. första festen för alla mediesäljare. (och 31:a, första skoldagen!) 
8. Vad var din största framgång 2009? att jag tog mig igenom tiden på eniro och sen laddade om för plugg igen. har gjort väldigt bra ifrån mig i skolan och träffat många fina vänner.
9. Största misstaget? kommer inte på något.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? hade halsfluss i början av året, men utöver det inget.
11. Bästa köpet? förmodligen mina mc-boots för dom har använts så jäkla flitigt.
12. Vad spenderade du mest pengar på? kläder i allmänhet.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? ja, alla fina kvällar med mina vänner.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? allt med the killers och allt med melissa horn
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? gladare. definitivt!
16. Vad önskar du att du gjort mer? rest.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? koncentrerat mig på sviniga killar.
18. Hur tillbringar du julen? med familj, släkt och vänner.
19. Blev du kär i år? nej.
20. Favoritprogram på TV? one tree hill, gossip girl, paradise hotell och jon & kate + eight.
21. Bästa boken du läste i år? alla jenny leeb's böcker.
22. Största musikaliska upptäckten? melissa horn, glasvegas.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? grejer till lägenheten.
25. Något du önskade dig men inte fick? minns inte.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? jag hade kalas med släkten och helgen därefter åkte jag och S till göteborg och firade!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? om jag hade haft en fabulous kille vid min sida.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? mycket djurmönstrat, mycket paljetter och mycket svart.
29. Vad fick dig att må bra? vara ledig och umgås med mina vänner.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? jude law, ed westwick och rob pattinson. mina britter! ♥
31. Vem saknade du? ingen speciell.
32. De bästa nya människorna du träffade? emelie, lisa, lykke, anna och madde från klassen.

Kommentarer
Postat av: sandra

sjukt bra lista!

gör det något om man snor den?! och skriver i mina egna svar givetvis. ;)

Postat av: mika

sandra: sno på bara! jag har själv snott den :]

2009-12-30 @ 16:57:34
URL: http://kela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback