free

pic:
carolines mode
äntligen ledig!
om än så för en dag.

har hållit på med nitarna och min skinnjacka både igår och idag. det går ju inte på en kvart kan jag säga er.
hoppas på att bli klar under kvällen så att jag kan visa er. sen kommer jag bara till problem nummer två. (mer om det sen!)

imorgon är jag alltså ledig och då hade jag och S tänkt åka till båstad. på smhi står det 20 grader och sol, men idag har det regnat verkligen hela dagen här, så vi får hoppas att smhi spår rätt.
på onsdag blir det jobb igen, men därefter ska jag och lillsyrran gå på bio. tänkte se "sommaren med göran".
på torsdagkväll hoppas vi också på uppehåll för då ska jag se utomhusteater på fredriksdal med familjen.

över till något helt annat så har de fina nitbootsen kommit in på scorett nu och ja, ni kan tro att jag vill ha dom!
runt tusenlappen kostar dom. måste.till.en.scorettbutik.asap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback