kalas

jag måste hitta kalas-kläder.
imorgon ska jag på kalas hos min S som fyller 22. yeey! ;]
en paljettklänning är kanske inte släktmiddagsmaterial, men fan vad jag behöver en långärmad paljettklänning.
ångrar att jag inte klickade hem denna när den fanns på topshop. fast egentligen vill jag ha en färgglad.

på lördag ska vi åka till köpenhamn och dricka öl (inte för att jag dricker öl va...) och då måste jag komma på en bra outfit tills dess också. måste ju såklart vara snygg, men om man ska strosa runt hela dagen går ju comfy nästan före snygg. eller vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kanske ska göra en liten önskelista oxå. Gärna med lite billigare grejor än tavlan =)

2009-04-23 @ 20:07:56
Postat av: Anonym

Mitt namn försvann visst =)

2009-04-23 @ 20:08:36
Postat av: sandylou.

Åk ni till Kphm bara... :/ jag vill också!! Buhu!

Postat av: S.

kalas kalas hela dan!

2009-04-23 @ 20:48:24
URL: http://s-tornkvist.blogspot.com
Postat av: mika

mamma: jag vet inte! önskar mig inget speciellt. annars kan du ju kolla fashion-kategorin. :]



sandylou: vi kanske kan åka någongång i sommar. :]



s: wihooO!

2009-04-23 @ 20:52:53
URL: http://kela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback