utmanad

jag blev utmanad av anni att fylla i denna listan.
so here we go;

KLÄDER
Skor: får säga rosettballerinas tills jag hittat ett par fina höststövlar.
Sneakers: converse, baby!
Jeans: pippa-modellen från topshop. och mina boyfriendjeans från h&m trend.
T-shirt: enkel vit tee. always a favourite.
Underkläder: spets, färgglatt, djurmönstrat.

ACCESSOARER
Väska: louis vuitton - min följeslagare.
Plånbok: no comments.
Solglasögon: raybans!
Klocka: mobilen?

TEKNIK
Tv: något stort åbäke! (vafan är det för ord och hur stavas det?)
Stereo: musiken lyssnar jag på i datorn.
Mobiltelefon: sony ericsson w580i.
Mp3: ipod
Dator: laptop från lg.

BADRUM
Tandkräm: det mamma köper.
Tvål: någon som luktar wierd. smörkola eller något.
Parfym: calvin klein in2u eller armani white.
Medicin: p-piller?
Vitamin: nada.
Huvudvärkstablett: ipren.

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: tycker bara om bonaqua silver.
Vin: rött, rose eller bubbel.
Bröd: mammas nybakade scones.
Glass: ben & jerry - chocolate fudge brownie.

HEMMA
Säng: enkelsäng än så länge, tyvärr.
Lakan: vita.
Espressomaskin: nope.
Kylskåp: kul fråga?

FÄRDMEDEL
Bil: lånar mammas och pappas.
Taxibolag: åker sällan taxi. kan inga namn eller nummer, sånt löser sig!
Cykel: rosa faran!

ÖVRIGT
Frisörsalong: går hos en lokal frisör här i byn, men hon gör ju ett grymt jobb. tack för alla hårkommentarer!
Bank: swedbank.

jag utmanar ingen speciell, men som vanligt; om ni fyller i den så skriv gärna en kommentar så att jag får lära känna er lite bättre. :]

Kommentarer
Postat av: M

Tycker att de flesta listor är rätt dryga, men tja, det är alltid kul att lära känna sina favoritbloggare lite bättre. Jag kopierade in den iallafall! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback