till hälften allvar

nu får vi nog reda ut lite angående dejtinginlägget.
det är skrivet med en ganska stor dos ironi.
till hälften allvar alltså.. om ens det!

vem försöker jag lura?
okej att jag är liiite desperat eftersom alla jag träffar är as, men desperat är jag verkligen inte.

jag har förresten fått några napp, vad sägs om detta?

(standardmeddelande. som om jag skulle falla för det..)
Hej ----!
Jag gillar verkligen din profil! Dessutom är du en av de partnerförslag som jag passar bäst ihop med enligt min partnerlista. Kanske borde vi lita på vetenskapen och ge det en chans?

Jag skulle bli väldigt glad om du hörde av dig!


eller;

Jag är en go o trevlig kille som är 27 år och bor i -----. Driver eget företag eftersom jag verkligen brinner för ----. På fritiden som jag knappt har så tittar jag gärna på bio med kompisar eller som på sistonde att gå långa promenader både i skog och vanlig fastmark. Annars blir det att festa o kasta dart på vår egen klubb här i -----.


Kommentarer
Postat av: jiss

Han förste skrev iallfall bra! 1 poäng!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback