outfit 6/9-08


dagens bestående av spetstopp från h&m, kjol från lindex, väska - louis vuitton, skor från skopunkten och strumpbyxor - tabio.com. och just det; glasögon från favoptic.com.

äntligen hemma från jobbet!
alltså en del som ringer är verkligen sjuka i huvet.
ringer bara för att snacka.. tiden går ganska snabbt iväg till 8-10 minuter.
fattar folk inte att dom samtalen kostar över 100 spänn?!
men det är ju inte mina pengar, så för mig är det okej. haha!

ja, ni undrar väl om gårdagen.
jag tog tåget till kristianstad (aldrig mer!) och det var försenat och skit.
mötte upp telenor (som var snyggare i verklighet än på bild, hur ofta händer det?) och sen satte vi oss på någon bar.
tog ett par glas vin/öl och pratade mest jobb och pengar, haha!
slutsats: trevlig kväll, men det stannar kanske där?

nej, nu ska jag ta på mig myskläder och kolla på gossip girl.

Kommentarer
Postat av: sofie

vad kul att de blev trevligt iaf! :)

Postat av: Alexandra

gud så lik du var frida fahrman på den andra bilden!



Snygg outfit btw :)

2008-09-07 @ 14:32:14
URL: http://darlingno1.blogg.se/
Postat av: mikaela

sofie: aa. :)



alexandra: ojdå, den har jag aldrig hört innan. haha! men jag tar det som en komplimang! tack!

2008-09-07 @ 15:36:29
URL: http://kela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback