outfit 30/9-08


shit vilken dålig bild det blev bara för det var så mörkt imorse.
dagens outfit och gårdagens outfit är tagna vid exakt samma tidpunkt. kolla hur mycket ljusare det var då?
ingen speciell outfit.. svarta jeans från topshop, jeansblus - h&m, mörkbruna uggslookies - din sko, halsduk - indiska, skinnjackan från jsfn och väskan från lindex.

de ringde idag och meddelade att jag får lägenheten jag var och tittade på i söndags.
sa jag förresten att jag fick ett mail igår om att lägenheten jag kollade på nästsenast (?) fortfarande var ledig och om jag ännu var intresserad? det var ju den jag tackade nej till eftersom jag inte kunde bli lovad renovering, och jag mailade tillbaka att jag stod fast vid det.
hon skulle åka och kolla på lägenheten nu i veckan och se vad hon tyckte behövdes göras.
vi får väl se om hon hinner höra av sig innan jag skriver på kontrakt. då vet jag inte riktigt vad jag ska göra. närmre stan eller walk-in-closet? svårt val.

som det verkar just nu så flyttar jag 1 november.. how sick?!

Kommentarer
Postat av: S.

Skriver kontrakt?! Ska du ta den alltså?

2008-09-30 @ 20:03:44
Postat av: sanna

vart ska du flytta? Till helsingborg?

2008-09-30 @ 20:42:50
Postat av: anna

vad kul med flyttning! hur stor är lägenheten du ska flytta till å vad kostar den?

2008-09-30 @ 20:44:01
Postat av: mika

s: haha, ja, hon sa på telefonsvararen att hon postade hyresavtalet! men jag kan ju dra mig ur fram tills jag skrivit på och skickat tillbaka det. antar jag!



sanna: nej, landskrona blir det isåfall!



anna: ja! :] lägenheten är en tvåa på 60 kvm och kostar ca 4000/mån.

Postat av: Lollo

roligt att du fick lägenheten =)

2008-09-30 @ 21:42:22
URL: http://confessionsbyme.blogg.se/
Postat av: Anonym

AMENVA!!!!

sjukt sick är det.

2008-10-01 @ 11:04:15
Postat av: Josse

WALK-IN-CLOSET!!!!att du ens tänker på annat, haha trodde det var givet för dig:)

2008-10-01 @ 18:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback