onsdag.. eller?

shit, jag är helt lost på dagarna!
tror jag skulle behöva en vecka på maldiverna eller något.
heter det förresten på maldiverna eller i maldiverna?
ja, ni ser vilka seriösa tankar jag har.

lägenheten var fin.
väldigt ljus och fräsch.
hyresvärden skulle bestämma tills imorgon vem som får den. bara till att hålla tummarna.
annars är det ju en ny visning imorgon.

telenor-killen ringde mig igår. han har ringt typ tre gånger innan och jag har missat samtalet varje gång.
inte med vilje alltså, men man kan ju förstå om han börjar undra.
så idag kände jag mig tvingen att ringa upp trots att jag inte gillar att prata i telefon.
jag tänker liksom: "varför ringer han? vad vill han? fan, skicka ett mail.." haha!
det flöt på bra som fan. som om vi kände varandra. men det gör vi ju absolut inte.

imorgon är det jobb igen.
sen ska jag och s dejta lite. :]

snart helg.. men jag jobbar ju. :/

jag tror vi slutar här, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback