ny vecka

pic: jag, redigerad av
sis.
ja, då var första dagen i vecka 37 avklarad.
jobbat hela dagen. det är så trist att komma hem sent på kvällen och inte hinna göra något innan man ska sova.
egentligen börjar jag ganska sent imorgon också, men då har jag bokat tid till att fixa naglarna klockan 9.

igår fick jag erbjudande om den andra lägenheten jag var och kollade på.
ringde idag och bad henne kolla upp möjligheter att få golv och väggar fixade, så hon skulle återkomma under de närmaste dagarna.
känner att jag inte vill flytta in om det ser ut som det gör just nu, så vi får se!

ska lägga in dagens outfit nu snart också, sen måste jag sova. hoppas att kunna blogga lite mer imorgonkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback