jackie

förlåt för att jag inte bloggat på hela dagen trots att jag bara varit hemma.
jag har helt enkelt inte haft någon inspiration.

är precis hemkommen från träningen. wowowhooo!
blev aldrig av i måndags, så detta var första gången på... ja, kanske 4-5 månader?
det är ju inte så jävla jobbigt när man väl kommer dit, men det är jobbigt att komma dit när när man jobbat 8 timmar redan.

annars var alex här och hälsade på innan. :]
det var trevligt! vi snackade skit och hon följde med mig på lite ärenden.
systemet bland annat. blir ju party i helgen - äntligen!
jag köpte en baby-JD, så på fredag ska jag dricka jd/coke hela kvällen!
ryktas dessutom om tårta både på fredag & lördag.
alex har avskedsfest (eftersom hon flyttar till småland om 8 dagar!) på fredag och min syster fyller år på fredag men ska firas på lördag.
så nästa vecka får jag nog försöka träna mer än en gång, haha!

Kommentarer
Postat av: jiss

hehe, grattis till mig!

Postat av: Nathalie

Varför kan man inte läsa alex blogg?

2008-09-24 @ 22:23:12
Postat av: mika

jiss: hehe, ja, grattis till dig. men inte än.



nathalie: hon har ju ny. hörde att du fått adressen nu. :]

2008-09-24 @ 22:42:21
URL: http://kela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback