höstlistan

jag är ju egentligen emot listor i bloggar, men denna är okej.
snodde den från
forni, och i brist på inspiration så fyller jag i den här;

jeans/byxor: vill ha ett par morotsformade "finbyxor", men har svårt att hitta några som sitter bra. lindex har två fina modeller, inga av dom passade mig tyvärr dock.
klänningar: enkelt ska det va! enkla slappa bomullsklänningar. kanske en smutsrosa att matcha med grått?
kjolar: topshop har en söt vippig sak med hjärtknappar som jag skulle kunna tänka mig!
jackor: har ju redan beställt två skinnjackor. kavajerna kommer jag använda så länge det går. men är även sugen på denna, en färgglad kappa och en pälsväst!
skor: dessa från h&m! och så drömmer jag ju om acnes pistols..
koftor/tröjor: massor av koftor till mig, tack! vill ha både tjocka och mysiga, men även enkla och lite tunnare i till exempel siden.
väskor: en lagom stor klassisk skinnväska i lite pösig modell.
blusar & toppar: någon spetstopp. och något transparent kanske. varför inte sammet?
underkläder: spets & leopardmönstrat. snart överger jag de allra starkaste färgerna och går på svart/vinrött.
huvudbonad: sveper hellre en sjal runt huvudet än tar på mig en mössa. om klämmor räknas som huvudbonad vill jag ha stora rosetter i håret.
övrigt: moschinoskärp och ytterligare någon kavaj. gärna en ljusgrå á la luxenoir och sen såg jag en fin svart på bikbok.

tipsa mig gärna om var jag hittar sakerna. :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback