fest

alexandra bjöd till avskedsfest igår!
riktigt trevlig kväll med tårta, lekar och dricka.

jag lyckades få mun mot mun båda runderna vi tävlade i.. ja, vafan kallar man det? sätta-lappar-mellan-kroppsdelar? haha! hur stor är risken liksom?! tjuckt med hångel!

folket droppade av framåt småtimmarna, men jag, alex, fredde och tim hade efterfest och då plockade vi fram hennes present; sanning eller konsekvens-kort.
jag valde korten med omsorg, haha!
tatuerade varandra gjorde vi också. eller det var väl mest jag. det stod mikaela deville på ett antal olika ställen imorse.

tror vi höll på till halv fem typ. lagom trött när man blev väckt klockan 10 imorse.
men det var sjukt kul faktiskt. tack alex och alla gäster!


Kommentarer
Postat av: jiss

takc för att ens nämt min födelsedag, mf.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback