en trött dam

hey darlings!
imorse när jag kom till jobb blev jag glatt överraskad när de sa att jag inte skulle sitta i trafik idag utan att jag skulle ha utbildning istället.
så himla skönt att göra något annat för en gångs skull!
vi fick göra lite repetitionskurser och avslutade dagen med att själva vara kunder. ringde både 118 118 och våra konkurrenter och analyserade. det var skitkul!
men i övrigt har det varit ganska mycket skitsnack (var en grupp på fyra personer bara) och ganska lite verkstad!

imorgon är jag ledig. otroligt skönt!
nu - tacos!


Kommentarer
Postat av: Lottisin

ja, det är samma skor. :) De är lite tajta upptill men de funkar just och just med jeansen innanför. Om man vill kan man dra ner dem lite så de rynkas också.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback