bränna sina broar

satt och pratade med alex på msn på jobb och då klämde jag ur mig det mycket fyndiga ordspråket: "man kan ju inte bränna sina broar förrän man gått över dom".
jag visste inte riktigt om jag kom på det själv eller om jag snott det, men jag provade googla och jag fick inga direkta träffar.

hej förresten!
fasen vad det ringer på jobb idag, får pausa lite nu fastän jag inte har rast.
ska jobba till 23 idag. sådär kul..
speciellt inte eftersom jag är helt själv på företaget mellan 22:15 & 23:00.
den andra tjejen som skulle jobbat till elva är sjuk. så det kommer va ensamt, haha!

igår var jag och s på bio i lund.
vi såg patrik 1,5 och det var en perfekt lagom mysig film. :]

efter det gick vi och satte oss på en utomhusrestaurang (!!).
jag åt grillspätt som smakade kofta och s åt lax.
mina pommes och min b-sås var iaf mumma!

sen gick vi till fellini och tog varsin cider. det var fullt med liv när vi kom men efter typ fem minuter så dog allt.
vi vågade knappt prata, haha!

vi gick vidare till herkules där allt folk verkade vara. träffade massa skumma typer där, men det var kul!
"var kommer ni ifrån?"
- svalöv och landskrona. är du härifrån lund eller?
"ja. var kommer ni ifrån?"
schizo!?

blev bjudna på någon kass champagne också.
den var fan inte god och jag gillar ändå champagne!
den var torr och gratis i alla fall! kall skulle jag nog inte påstå.
slog på bra gjorde den också. haha!

vid stängning följde jag s till tåget och sen gick jag hem till A och väckte honom!

Kommentarer
Postat av: jiss

Haha, "grillspätt som smakade kofta"

Postat av: amenva

champagne. på en torsdag! (som johan glans säger)

2008-09-19 @ 16:35:18
URL: http://amenva.blogg.se/
Postat av: s

vad var det nu du sa att den smakade innan jag kom på att det var kofta...? haha

2008-09-20 @ 01:23:05
Postat av: mika

jiss: ja, det gjorde den!



amenva: haha klart. ;]



s: jag kommer inte ihåg.. sa jag inte bara torrt? eller NEJ! lamm? haha!

2008-09-20 @ 13:33:01
URL: http://kela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback