where you gonna sleep tonight?

pic: något i denna stilen blir sovrumsfärgen. lite mer askig/grå dock!
babes!
vad har stått på schemat idag?
jobb imorse, sen hem, till färgbutiken, flytt.
har börjat flytta in lite grejer i lägenheten nu. mest smågrejer eftersom det ska målas och så.

pappa ska börja måla imorgon när jag jobbar.
har köpt vitt till vardagsrummet för att täcka alla spackelfläckar och mörklila till sovrummet. :]
jag fick min vilja igenom. fastighetsskötaren höll på att svimma när pappa sa att jag ville ha mörklila och han i färgbutiken sa att många fastighetsägare hade förbjudit den färgen, så jag vet inte riktigt hur det blev godkänt. haha!

medan jag, paps och jiss bar upp grejer i lägenheten åkte mamma till öb och köpte ett startkit till mig.
hon måste ha maratonshoppat för hon kom tillbaka med sjuukt mycket saker på bara jättekort tid.
allt från svinto till diskhandskar till te och bakformar. hon tänker verkligen på allt.
tack mams!

näe, nu ska jag sluta lyssna på "this is the life" med amy mcdonald och sova istället.
jobb mellan 10-15 imorgon, sen får vi se vad som händer!
jag hoppas på party. är riktigt sugen på att dansa!

Kommentarer
Postat av: Patricia

Roligt att det börja hända saker med lägenheten! Ska bli spännande att se hur det blir, hoppas du bjuder på lite bilder av inredningen lite längre fram :) Var är det du ska flytta? Har missat det...

2008-11-01 @ 15:57:22
Postat av: Lotta

Lycka till med lägenheten hoppas det blir riktigt fint nu. Nu kanske det blir lättare att köpa julklapp till dig. Vad vill du ha?

2008-11-01 @ 16:13:19
Postat av: mika

patricia: ja, det är klart att det kommer bilder såsmåningom. :) ska flytta till landskrona.



lotta: tack. :) jag vet inte riktigt vad som behövs ännu så jag får lov att återkomma med det. ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback