uttråkad!

ah, jag har tråkigt!
har delat pass på jobb.
jobbade fram till klockan 11 och sen åkte jag, pappa och jiss till lägenheten och mätte.
tjejen som bodde där nu hade inte städat än så någon slutbesiktning kunde inte göras utan kommer att ske på torsdag eller fredag.
nu har vi iallafall mått och bilder så att jag kan börja planera möbler och möblering.

får se när det blir inflyttning.
jag vill ha en del grejer gjorda i lägenheten så snart som möjligt, men man får ju inte reda på något förrän efter slutbesiktningen.
den såg lite skanky ut nu när man var där. men om man får bort spackelfläckar och får in lite fräscha möbler blir det säkert bra.
och min egen lukt. fan vad där luktade nu. är det inte sjukt vad man reagerar på sånt? gör ni också det?
men efter lite vädring och efter att fantastiska jag flyttar in där blir nog det bra det också. hahaha!

annars då?
vill passa på att säga grattis till min älskade vän alexandra som fyller 22 år idag.
synd att du inte är hemma i skåne, då kunde vi haft parrrtey idag eftersom jag är ledig imorgon!

cirka en halvtimme tills jag börjar nu. tur att man har internet! sen jobbar jag i fyra timmar till. blää!

imorgon ska jag städa och börja packa ihop mina saker.

just det! jag fick sms från M igår som erkände att ingen han hade pratat med hade haft samma definition av "sova sked" som han, men att "alla andra kan ju ha fel". haha ja, jo, så kan det ju vara. ;]

Kommentarer
Postat av: Anonym

MENVA?! så ni bytte nummer å allt? Hallå, vad hände mer...? :S

2008-10-27 @ 19:31:56
Postat av: alexandra

tack darling!!! jag vill festa så kom hiiiiiit så sticker vi in till jönköping och hookar upp min babe!! :D

2008-10-28 @ 02:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback