outfit 18/10-08 nr 2

hade tänkt ha samma kläder på mig som innan idag, men jag sen valde jag att byta!
har på mig ny ljusgrå collegetröja från weekday, svarta jeans från topshop, päls från bikbok, ankelboots från skopunkten och glasögon från favoptic.com.

just nu ligger jag och sis i hotellsängen med varsin dator i knäet.
har varit ute och käkat grekisk mat, köpt godis och köpt biobiljetter. om tjugo minuter börjar filmen så vi får väl traska dit snart. step brothers valde vi att se, så nu får vi hoppas att den är bra!

imorgon vid lunchtid går flyget hem. aah, vill inte hem!

Kommentarer
Postat av: Anja

Ge mig din väst! :)

Postat av: Anna

Jag såg den filmen på bio och fy sjutton vad jag skrattade. :)

2008-10-19 @ 00:24:32
URL: http://www.stylebyanna.com
Postat av: mika

anja: njae, du får köpa dig en egen. ;]



anna: det gjorde vi också! fan vad kul den var! :D

2008-10-19 @ 00:28:01
URL: http://kela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback