hälsning

hej babes.
hur är det?
vad gör ni?
själv sitter jag ensam i ett rum på jobb och ska sitta här i 1½ timme till.
jag hade kunnat flytta in i den stora salen, men jag är för lat för att flytta alla mina grejer dit.

imorgon är jag ledig. ska åka in till malmö och få en håruppsättning av en bekant som pluggar till frisör. ska tvinga henne att ta bilder så att ni får se hur det blir. på kvällen ska jag tvinga med sis till nova och lämna tillbaka topshopjackan plus få rabatt på tröjan. :]

snart helg!
förresten vet ni vad? idag skickade jag in kontraktet på lägenheten, så nu är det fan allvar.
vem vill komma på inflyttningsfest? ;]

Kommentarer
Postat av: s

jag ska komma!

2008-10-22 @ 19:30:30
Postat av: mika

s: amen no shit!?! klart du ska komma. VIP ffs!

Postat av: s

ja jag menar det! mahah

2008-10-22 @ 19:39:30
Postat av: sofie

jag hoppas jag är bjuden ;)

2008-10-22 @ 19:41:30
URL: http://hotstuffs.blogg.se/
Postat av: Nathalie

jag kommer!

2008-10-23 @ 11:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback