for sale!

fick hem ett par urgrymma stövlar på posten idag som jag budat hem.
tyvärr passar de inte. de är för smala i ankeln (foten). annars passar de i skaftet som jag annars brukar ha problem med.
men hur fina de än är så måste jag sälja dom vidare eftersom jag inte kan använda dom.



storleken är 37, men jag skulle säga att du måste ha 36 för att få på dig dom.
de är höga i skaftet. går att ha både över knäet eller nervikta under knäet.
äkta mocka och ser helt oanvända ut (inte alls slitna undertill). någon liten fläck som går att borsta bort.

nu, mina kära läsare, blir ni först ut.
ni får köpa dom för exakt samma pris som jag gav; 180 kr med frakt inräknat.
maila mig på [email protected] om ni är intresserade. först till kvarn, imorgon lägger jag upp dom på tradera.

OBS: SÅLDA!


Kommentarer
Postat av: Anni Honey

Åhh så snygga! Synd att jag har storlek 38 :(

Postat av: patricia

You've got mail :)

2008-10-28 @ 17:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback