blog award-outfit

hey babes!
jag är hemma efter en mycket trevlig kväll på sturecompagniet med veckorevyn och massa bloggtjejer (och ett fåtal killar).
jag vet inte riktigt var jag ska börja berätta.
måste tacka tjejerna jag hängde med under kvällen.
anna, alexandra & åsa.

mycket kändisspotting, fina klänningar och välfyllda goodiebags. bilder på allt kommer förmoligen imorgonkväll.

nu ska jag ta ut linserna, sen ska jag visa er vilket fint armband jag fick av anna. efter det ska jag krypa ner i den sköna hotellsängen. aah, så skönt det ska bli. mina fötter gråter. stackars oss tjejer som måste gå i högklackat alltså.
imorgon ställer vi klockan så att vi hinner med hotellfrukosten. sen ska vi byta hotell och springa på stan.

ja, vi hörs snart igen helt enkelt.
pusspuss.

just det - outfiten; klänning - zara, skor  - h&m & päls - jsfn.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tack för ikväll!

Gick det bra att hitta? Kände att jag inte förklarade så bra men men du kom hem iaf :)

Kram

Postat av: mika

alexandra: tack själv! :)

jodå, jag kom hem helskinnad. det var inga problem alls! :) kram!

2008-10-16 @ 23:59:56
URL: http://kela.blogg.se/
Postat av: sofie

vad härligt de låter :) hoppas de var kul!

2008-10-17 @ 00:06:29
URL: http://hotstuffs.blogg.se/
Postat av: Martina

Åh så fin du är!

2008-10-17 @ 07:14:12
Postat av: Lollo

jag visste att du skulle vara skitsnygg på galan tjejen =) hoppas du har en fin kväll!

2008-10-17 @ 23:52:57
URL: http://confessionsbyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback