shopping cures everything

var mysigt att va hemma hos mamma och pappa igår.
imorse åt vi frukost tillsammans allihop och sen åkte vi till väla.

när jag kom "hem" igår såg jag att vi fått rabatter på h&m, så de passade jag på att använda idag.
leopardklänningen och allt smink köpte jag där! utan att behöva göra av med ett öre. :]
tröjan haffade jag den sista av på cubus för 99 kr.

på lördag har jag ju inflyttningsfest med djuriskt tema, så det blir säkert något av detta som får åka på då!

var även ute efter paljettleggingsen från bikbok, men de fanns inte. någon som sett dom någon annanstans här i skåne? eller är de helt slutsålda?


Kommentarer
Postat av: Anni Honey

Åh! Tack för tipset om tshirten, hoppas nu bara att den finns här i Örebro! Kramar

Postat av: johanna

t-shirten var riktigt fin!

2008-11-24 @ 08:32:07
URL: http://passepartout.webblogg.se/
Postat av: FRIDAFRIDAFRIDA

Snygg tröja där uppe :) du var jävligt snygg också

2008-11-24 @ 08:39:01
URL: http://fridaosv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback