outfit 6/11-08


tja!
har jobbat heela dagen, ansökte om att få sluta lite tidigare men dom ville inte ge mig det.
har varit rätt så lugnt idag så det var ändå helt okej.
åkte direkt från jobb till lägenheten. hela familjen var där och vi fick ihop min byrå och min hylla. det tog fan tid alltså!

imorgon blir det jobb igen. 9-17:30. hoppas att de lägger ut ledigheter imorgon så att jag kan komma iväg till lägenheten lite tidigare.

dagens består av kjol, tee från paul frank, acne pistols, skinnjacka från jfsn och väska från jag-vet-inte-var.
synd att man inte ser mina älsklingar (stövlarna) bättre på bilden. i friggin love them!

Kommentarer
Postat av: erika

vad jobbar du med?

2008-11-07 @ 16:14:44
Postat av: mika

erika: jag jobbar på eniro 118118!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback