outfit 12/11-08


jaha, då var denna onsdagen över.
har jobbat kväll idag så jag kom hem för bara en liten stund sedan.
jag är så sjukt arg på min källardörr. den går fan inte att öppna utifrån. det innebär att jag måste låsa cykeln, gå in genom vanliga dörren, ner i källaren, öppna dörren inifrån, sätta något som håller upp dörren och sen gå ut och hämta cykeln. vilket jävla projekt va?

nu har jag precis sett slutet av insider. man fastnar så jävla fort i såna program. jag kollar aldrig på det, men när det väl är på kan jag inte slita blicken.

imorgon ska jag fixa mina naglar och på fredag ska jag klippa luggen. jag behöver verkligen en uppfräschning.

Kommentarer
Postat av: caroline

kompis. jag ska äntligen fixa mina naglar idag. =)

men - inte hos frisyrmakarna. maysa. utan hos en i höganäs.

ännu billigare så vi får ta en titt imorn och kolla hur det blev. jobbar du imorn? fredag?

Postat av: Anna

Vilken fin väska. Var kommer den ifrån? :)

2008-11-13 @ 10:26:12
URL: http://stylebyanna.com
Postat av: mika

caroline: nu är mina gjorda. yes! :D jaha, hur billigt gör du då? nej, jag jobbar inte imorgon. du får blogga en bild på dom! ;D



anna: tack. :) jag kommer faktiskt inte ihåg vart jag köpt den. det står pieces i den! har för mig att den är köpt på typ vero moda eller något!

2008-11-13 @ 12:25:27
URL: http://kela.blogg.se/
Postat av: jiss

Du glömde skriva vart du köpt grejerna.

2008-11-13 @ 13:44:59
URL: http://jiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback