no internet

i brist på denna ljuvliga vara, internet, där hemma så får jag blogga nu innan jag börjar jobba.
sov första natten i lägenheten inatt. det kändes lite konstigt, men jag sov gott i min nya säng i alla fall. :]
det kändes även bra att göra vid sig. jag hatar att göra vid sig hos andra, men detta är ju faktiskt mitt nya "hemma". haha! '
hade varit skönt med en spegel dock. måste köpa det snarast! just nu har jag bara en på toalettskåpet. i den ser man ju inte så mycket.

nu jobbar jag fram till 12:15. sen är jag ledig ett par timmar.
åker hem då. ska ringa com hem och se om jag kan få igång internet så snart som möjligt!
nej, nu är det dags att börja jobba!

Kommentarer
Postat av: carre

ja jo, men det är ju väk för sådana som inte kan göra saker själv typ.

jag mena bara som sällskap, utan lön alltså. =)

Postat av: Martina

du måste lägga upp foton också! :) jag vill se.



Och jag fick VG på uppsättning, om jag hade ändrat på dom sakerna dom påpekade hade det varit MVG.. stöööörig :P Tack för du ställde upP!

2008-11-10 @ 09:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback