min dag

s ringde precis efter jag vaknat och vi bestämde att vi skulle åka ner i stan och luncha (frukost för mig).
jag lämnade de flesta chipsen på tallriken.. chips till frukost, njae.
när vi käkat åkte vi till hennes skola där hon skulle göra ansiktsbehandling på mig.
hon läser till hudterapeut och jag fick vara försökskanin. efter en stund kom även hennes pojkvän som också skulle vara försökskanin. :]

har även hunnit med att vara hemma i svalöv. skulle kolla möjligheter till att vara ledig på jobb och så passade jag på att få lite mat.

nu sitter jag bara hemma och myser och tittar på tv.
imorgon ska jag tillbaks till jobb. jobbar fram till 14:45 och sen ska vi åka till malmö. mormor fyller 65 så vi ska käka middag tillsammans och bowla. ska bli trevligt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vad snygg killen är på bilden :P

2008-11-18 @ 21:49:49
Postat av: S.

Tack för att det är svart/vitt! ;D

2008-11-18 @ 21:50:48
Postat av: sofie

vad kul att hon läser till de :) det gör min brors ex också, fast hon slutar nu i maj!

Postat av: alexis

vad är det mer än chips på tallriken!?



2008-11-18 @ 22:50:32
Postat av: mika

anonym aka. killen på bilden: klart han är! ;D



s: kände att det var bäst så efter några rundor i ösregn. haha!



sofie: aha. :) då har dom säkert sprungit på varandra!



alexis: det var något italienskt bröd med ost, paprika, skinka och rödlök.

2008-11-20 @ 21:23:26
URL: http://kela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback