home? or where's home?

tja!
nu är jag hemma. hemma i svalöv. hemma hos föräldrarna.
jag vet inte riktigt vad som är hemma just nu. :]

har varit och klippt luggen. hon bjöd på det som vanligt, snäll som hon är! :]

ingen är hemma här just nu. jessica kommer hem om en halvtimme.
har suttit här och läst en väns blogg som jag inte läst på länge.
hon skriver så jävla öppet och jag beundrar henne för det.
jag var helt fast. satt här med en muffins och kunde inte slita blicken, haha!

ja, just det. gött det var att komma hem här. magen kurrade när jag kom hit så jag öppnade kylskåpet. kycklingsallad.. mums!
och sen har ju torsdagar varit vår obligatoriska muffinsdag, men det kommer det ju inte finnas hemma hos mig.
som tur var fanns det några över som jag käkat nu. :D

ikväll ska jag och S laga middag tillsammans och dricka lite vin. ska bli trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback