dream a little dream

jag sitter här med designerdrömmar.
jag är absolut sämst i världen på att rita. och inte heller kan jag sy.
men jag har jättemånga fina klänningar i huvudet. vilken soppa va?
tänk om man hade haft sin egen line och blivit typ nästa betsey johnson.

fattar ni nu varför jag måste ha en symaskin? jag måste träna!
mormor tycker att jag ska gå en sykurs och jag kan hålla med henne om det.
klänningen ovan kommer från h&m och ser inte så mycket ut för världen, men jag skulle vilja göra den lite kortare och sy fast (alternativt en lös) svart tyllkjol under så att det blir massa vidd i kjolen.
grym nyårsstass, right?!
om någon snor min idé kommer jag döda er med mina blickar. ;]

Kommentarer
Postat av: caroline

du. jag satsar. för fan. jag har försökt i något år men nu jävlar. haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback